Jobbe i Voice

Gründer og guru- Dag Storhaug

Dag Storhaug (58) var med på å skape motehistorie da han startet Voice of Europe sammen med 5 kollegaer på slutten av 80-tallet. Nesten 30 år og en rekke roller senere, synes Voice-gruppens jeans-guru fortsatt jobben er like morsom.

KjededirektørenErik Langmoen

Siviløkonom Erik Langmoen har et langsiktig perspektiv på jobben som kjededirektør i Voice. – Akkurat nå tenker jeg at hvis jobben fortsetter å være like morsom og utviklende som i dag, blir jeg her til jeg får grått hår. Kombinasjonen av kreative prosesser og strukturert, målrettet arbeid tror jeg ikke en økonom finner så mange andre steder.

Ledige stillinger
Det er nå mange spennende stillinger som butikkmedarbeider

BrandmannenEvan Bratsvedal

Hvis noen enkeltperson i Norge personifiserer merkevaren Jean Paul må det være Evan Bratsvedal, direktør for brands, i Voice Norge AS. Om det er merkevaren som har formet ham – eller han som har formet merkevaren, er derimot litt mer usikkert.

 

DesignerenNils Gaup

- Å få lov til å være rebell i en så proff og kommers setting som hos Voice, er en fantastisk utfordring. Som designsjef er det jobben å tøye grenser. Samtidig har jeg lært «the hard way» at en kolleksjon ikke bare må være ekstremt godt designet, den må selge også.

Jobb i kleskjeden VIC

KategorisjefenAnette Skalmerud

- Litt forenklet kan man si at designerne fokuserer på det som er nytt, trendy og «in», mens en kategorisjef, i tillegg til å få med seg de nyeste trendene, skal være like opptatt av hva som har fungert før; de plaggene og produktene vi har tjent penger på. Resultatet ender ofte et sted midt imellom, etter engasjerte diskusjoner i møter som ikke sjelden varer litt lenger enn planlagt.

Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies). Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Lukk